niedziela, 2 grudnia 2012

forbidden words ♥

Misie pysie♥, przygotowałam dla Was zdjęcia mojej wczorajszej stylizacji. Zakochałam się w legginsach galaxy, są to moje pierwsze i myślę, że nie ostatnie. Patrząc na ich wzór mam wrażenie jakbym znajdowała się w magicznym kosmosie. Za oknem jest okropnie zimno i ponuro. Nie mogę się doczekać, kiedy spadnie pierwszy śnieg i w końcu pojawi się atmosfera świąteczna. Od kilku dni chodzi za mną to, aby zrobić pierniczki. Więc chyba w sobotę pokuszę się, aby je zrobić - oczywiście przed samymi świętami także je zrobię. Możecie więc oczekiwać w najbliższym czasie zdjęć kulinarnych - pierniczkowych.
Kurczę ten czas szybko leci, już jest 2 grudnia, za 15 dni- no 2 tygodnie można by już powiedzieć,bo 17 grudnia- są moje urodziny ♥ Myślę nad jakimś malutkim przyjęciem dla najbliższych :). Tymczasem myślę o prezentach świątecznych, macie jakieś już pomysły ? :)
Poza tym ostatnio odczytałam w komentarzu, że rzekomo zaniedbuję moich bliskich. Co bardzo mnie uraziło. Przyjaciele, rodzina i szczególnie mój chłopak są dla mnie bardzo ważni i mój czas rozgraniczam tak abym miała go dla siebie, aby się pouczyć oraz przede wszystkim dla najbliższych i to  dla nich poświęcam bardzo dużo czasu. Ktoś kto na to patrzy z daleka, chyba naprawdę źle osądza...

Sweethearts♥ I prepared for You photos of my yesterday stylization. I'm in love with galaxy leggings. It's my first and not last. When I look at them I feel like I'm lookin' at magic cosmos. Outside the window is so cold and gloomily. I cannot wait, when the first snow falls and finally the Christmas atmosphere show us. From few days I want to go gingerbread. Well, surely I will do them - of course before Christmas I also do them. So You can wait as soon as possible gingerbread photos. Damn, time go soo fast, it's 2nd December, for 15 days- I can say two weeks, cuz' 17th - will my b-day ♥ I think for little birthday party for my best friends. This time I think about Christmas gifts, and You have got any ideas? :)
Moreover last time I've had read that I suposedly neglect my family and friends. It was very hurt me. Friends, family and especially my boyfriend are very important for me and I seperate my time to as have got time for myself, to learn and most of all for my the most important and for them I spend my time long time. Someone who looks on it from afar, he/she definitely accuses ...








leggings:choies, shirt: no name, blouse:h&m, cap: New Yorker, litas: Vices


56 komentarzy:

  1. zazdroszczę tych legginsów *.*
    i powodzenia z pierniczkami ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne są leginsy*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. te legginsy są inne niż widziałam, Twoje są takie "rozświetlone" <3 Lepsze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! Piękne legginsy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wygladasz ! :) Leginsy Super ! :) Kiedy kupilas czapkę ?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne legginsy jednak nie na moje nogi :) ja wczoraj zrobiłam pierniczki i prawdopodobnie we wtorek na blogu będzie fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam legginsy galaxy i jestem z nich mega zadowolona! Jak już mówiłam wczoraj twoje są boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba kogoś poznać na prawdę, poza szkołą żeby kogoś osądzać lub informować jakim się jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne kolory maja te leginsy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna czapeczka ;D jak zwykle wyglądasz zjawiskowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne te legginsy , bardzo mi się podoba
    zapraszam do mnie :) moze obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. leginsy cudowne :)
    nie wiem skąd osoby trzecie mogą wiedzieć o tym, jakie masz kontakty z bliskimi :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Leginsy wy*ebane w KOSMOS. :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    Elo tam.! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne te legginsy ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne legginsy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ciągle powtarzający się motyw galaxy, sama ulepiłam galaxy muffinkę ; ) Ostatnie zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Hoi doll, crazy over the galaxy print leggings, they look fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna koszula!
    Daj spokoj, Twoi bliscy, rodzina i chlopak wiedza jak jest na prawde, wiec warto przejmowac sie kims kto nie ma swojego zycia i Cie osadza?

    OdpowiedzUsuń
  19. W tej czapusi ci do twarzy! A legginsy masz boooskie : ) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To jest jedna z moich ulubionych stylizacji! Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz przeeeeeeeeeepięknie !! Ja nie wierzę, że niedługo koniec rooku :O :P

    OdpowiedzUsuń
  22. ten, kto uważa, że zaniedbujesz bliskich to ćwok :* dziękuję, do widzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny strój a czapka wygrywa wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  24. jejku jesteś za ładna ! :( :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia! ^^
    A te legginsy, ahh <33

    OdpowiedzUsuń
  26. I was excited to see these and they are soooooo cute!!! Love the galaxy print!
    -Jamie
    http://chatterblossom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice leggings! Thanks for stopping by my blog, would you like to follow each other on bloglovin?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. okay i do love with your galaxy legging!
    and that beannie coool <3
    xx
    http://elleestivana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. hi dear...great blog...
    what do you think to follow each other? I'll wait for you on my blog...
    kiss and have an happy start of week
    vendy

    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    OdpowiedzUsuń
  30. http://lolita-sweetdream.blogspot.com/2012/12/nominacja.html

    zapraszam do zabawy :3

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacyjnie wygladasz;) wsyztsko fajnieee dobrane;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Urzekły mnie te legginsy *.*
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Taakkk... na chudej , ładnej dziewczynie wyglądają bosko ;c Szkoda że ja nie jestem taka ładna ;c Ale pięknie w nich wyglądasz ... ;3
    wpadnij ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Super love the leggings!! i like a lot your blog, i´t really inspiring and cute <3
    hope you can visit my blog and leave some comments, maybe we can follow each other.

    Love
    Gaby
    www.pieldelcosmos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. fajnie:) podoba mi się i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wygladasz ! :)) jestem tu pierwszy raz, ale podoba mi się bardzo :) zapraszam do siebie, bedzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  37. leginsy ktore ostatnio robia spory szum modowy, fajnie je polaczylas:) wygladasz tak pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. leginsy ktore ostatnio robia spory szum modowy, fajnie je polaczylas:) wygladasz tak pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aj kocham ten wzór:) świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  40. chociaż czapka nie do końca mi pasuje, to całość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.