poniedziałek, 3 grudnia 2012

follow the rivers ♥

Cześć kochani ♥ Bardzo ciężko było mi wybrać kto zostanie zwycięzcą konkursu. Jednak po kilkunastu minutach zdecydowałam, że będzie to Martyna. Gratuluję Ci bardzo kochana ♥. Skontaktuję się z Tobą za niedługo. Poza tym w dzisiejszym poście chciałabym Wam trochę przybliżyć firmę efoxcity, znajdziecie tam bardzo dużo ciekawych ubranek jak i biżuterii. Strona posiada ogromny asortyment :). Mnie najbardziej spodobała się właśnie oto ta biżuteria więc zobaczycie ją za niedługo na blogu :) Co sądzicie o mojej propozycji? Oczywiście jeśli chcecie zobaczyć więcej to zapraszam :). Omijając powyższe tematy to jestem bardzo zadowolona bo w końcu spadł pierwszy śnieg ♥ Świąteczna atmosfera się pojawiła, zapach mandarynek w powietrzu - jest, no i tylko pierniczków i choinki brakuje :(
tu znajdziecie: click


tu znajdziecie: click




Pokażę Wam zdjęcie, które zrobiłam w Zakopanem rok temu :)
zdjęcie wygląda jak 'pocztówka jednak wcale nią nie jest - jest mojego autorstwa i zabraniam rozpowszechniania.

64 komentarze:

  1. Śliczna biżu <3

    Gratulacje dla Martyny ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze musisz dodać e-mail do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna biżuteria:)
    świetne zdjęcie^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcie jest meggaa! A podoba mi się pierścionek ;) wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zaglądam na tę stronę :)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna ta biżuteria. *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do siebie:*
    Świetny profil!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zdjęcie naprawdę wygląda jak pocztówka o.0 Jest śliczne !! Ładny pierścionek i bransoletka ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi z całego sklepu najbardziejpodoba się właśnie ta bransoletka. Śliczne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. kilimatyczne zdjęcie :)
    śliczna bransoletka :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio pomyslalam, ze to pocztowka :D Swietne zdjecie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Martynie
    pierścionek bardzo mi się podoba, natomiast bransoletka nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  13. to zdjęcie gór jest genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. zapach mandarynek i od razu każdy wie o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie niestety nie ma śniegu. :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierścionek bardzo przypadł mi do gustu, odwiedzę tą stronkę:) święta- uwielbiam je! mandarynki, choinka, kolędy już się nie mogę doczekać, ozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna biżuteria ;)
    ładne zdjęcie ;)


    pozdrawiam, Aieaa .;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog.
    Fajny, ciekawy post.
    Podoba mi się.;) http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, to zdjęcie na końcu świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. jeżeli lubisz Bradley'a Coopera to obejrzyj! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. gorgeous ring!
    follow me,
    http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne te dodatki. ;d
    Pozdrawiam cieplutko.
    Elo tam.! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak, czuć już atmosferę świąt... śnieg, mróz, zapachy...Mmm..
    Zdjęcie piękne, tylko pogratulować dobrego oka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Congratulations to the winner! The last photo of the snowy mountains is so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  25. Such a good website. I love that big pink ring!

    NLxx
    www.my-changing-room.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi bardzo to ostatnie zdjęcie, tylko mogłoby być odrobinę mniej PS.. :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the jewelry! So pretty!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  28. mam podobne zdjęcie u siebie na dysku :)
    śliczna ta bransoletka :)
    u mnie też już czuć zapach mandarynek :D
    +obserwuję : )

    OdpowiedzUsuń
  29. O nie, ominęłam outfit z moimi legginsami! ;o
    Ostatnie zdjęcie z poprzedniego posta zdecydowanie najładniejsze ♥ Ja bym je ustawiła na profilowe w bloggerze, ale już cicham ^^
    Pierścionek nie za bardzo mi podchodzi, ale bransoletka jest pro zaje! :D
    A zdjęcie cudoo... Robiłaś je cyfrówką?

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam bardzo podobną bransoletkę lecz ta dwukolorowa chyba bardziej przypadła mi do gustu. :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczny ten krajobraz , a pierscionek *_*

    OdpowiedzUsuń
  32. Mamy zaszczyt przedstawić Ci nową ocenialnię, której zadanie będzie polegało na promowaniu blogów niezwykłych. Blogów, które zasługują na uwagę bardziej, niż te kiczowate, głupie rozkminy nastolatek, które podniecają się każdą pierdołą. Chcemy, aby wartościowe blogi wypłynęły na niezmierzone wody czytelniczego zachwytu i chwili refleksji.

    Jeśli byłabyś chętna poddać swój blog ocenie, zapraszamy na: Szczyptę Krytyki.

    PS Przepraszamy za spam, ale trzeba się jakoś „wylansować” i mamy nadzieję, że zrozumiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, zapraszam Cię na konkurs do mnie :D
    http://musicfashionme.blogspot.com/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Biżuterię faktycznie mają świetną :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi sweety, Thanks so much for your kind wishes, it means a lot to me :)
    The last photo is so beautiful, very pretty jewellery pieces.

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne zdjęcia
    u nas zima na całego, nie podoba m się to niestety ;p
    Gratuluję Martynie wygranej ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. to na pierwszym zdjęciu to pierścionek? jest śliczny *_*

    OdpowiedzUsuń
  38. ale świetne to zdjęcie z górami !! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję zwyciężczyni:)
    Zdjęcie wygląda cudownie!:D

    OdpowiedzUsuń
  40. ooo nie słyszałam o tym sklepie;d

    OdpowiedzUsuń
  41. świetna i naprawdę tania biżuteria jest na katherine.pl :) pierścionki w cenach od 2 do 6 zł :) Zajrzyj sobie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję. :)
    Ten pierścionek jest cudowny. <3

    OdpowiedzUsuń
  43. masz rację, wygląda jak pocztówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne dodatki i piękne zdjęcie :)
    Dziękuję za odwiedziny :)) ;*

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.