wtorek, 28 lipca 2015

Daisy summer




Witajcie! Jestem szczęśliwa, ponieważ tego roku moje wakacje spędzam w US. Mnóstwo atrakcji, przez co nie ma miejsca na nudę oraz poznawanie nowych miejsc strasznie mnie pochłonęło. Chociaż na chwilkę mogę zapomnieć o tym, że za rok czeka mnie matura a ten będzie strasznie intensywny pod względem nauki. Dzisiaj przychodzę do Was z odrobinę wakacyjną stylizacją. To moje pierwsze i na pewno nie ostatnie kimono, uwielbiam je! 












Kimono and shirt: Choies, hat: Forever 21
PHOTOGRAPHY BY MY LOVE <3 

8 komentarzy:

  1. Popracuj trochę nad makijażem ;) I te brwi wyreguluj ;) A poza tym jesteś śliczna :) Stylizacja trochę tandetna, myślę że stać cię na więcej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brwi mi nie przeszkadzają i makijaż też, maluje się jak chcę i jak mi się podoba. Co do stylizacji to jednemu się podoba a drugiemu nie, nie wszystkim dogodzę. Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. you look so pretty!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz! bardzo letnio i eterycznie!

    odpoczywaj, baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bluzeczka, mam podobną :) a co do kimona to jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo modna i kobieca stylizacja.

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.