piątek, 6 lutego 2015

Casual brown ♥





Zapewne wiele razy widzieliście na moim blogu zdjęcia z moim największym przyjacielem. Nie wyobrażam sobie dnia bez mojego najukochańszego i najwierniejszego psa. No i można też powiedzieć, że jest dobrym modelem, oglądając poniższe i powyższe zdjęcie. Każdego dnia sprawia, że pojawia się uśmiech na mojej twarzy, wita za każdym razem jak wejdę w progi domu. Psy uszczęśliwiają dlatego też każdemu polecam posiadanie zwierzątka! W dzisiejszej stylizacji pojawiła się moja ulubiona bluzka, praktycznie nadająca się na każdą okazję i sweter, który co prawda nie należy do super miękkich tak jak się spodziewałam, ale nie jest zły. Lubię wszelkiego rodzaju narzutki etc. dlatego też nie mogę narzekać, mi się podoba. Co Wy uważacie na ten temat?










Sweater:HERE, Blouse:OASAP
PHOTOGRAPHY BY MY LOVE ♥

66 komentarzy:

  1. Słodziutka ta bluzeczka :)
    Ja też kocham sweterki i narzutki wszelkiego rodzaju, a Twoja wygląda tak milutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama lubie wszelkiego rodzaju oversizeowe rzeczy. Swetry, bluzy i koszulki. Pewnie nie powinnam takich rzeczy nosić bo do "drobnych" osób jesli chodzi o posturę nie należę, ale coz... ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute outfit, lovely photos!

    www.studdedkisses.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny look, świetna kolorystyka:) Podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem co czujesz ja też tak bardzo kocham zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te pieski ♥
    Super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietnie wyglądasz! :)
    Ja nie mam żadnego zwierzęcia, chociaż w przyszłości moze chciałabym mieć kota.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/2-february.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaale mi się podoba ten zestaw - różne odcienie beżu i rudości wydawały mi się mało do Ciebie pasujące, a tu proszę, taka pozytywna niespodzianka.
    teraz już mi się nie będziesz tylko z pastelami i bordem kojarzyć, hehe ;)

    P.S. koty też są fajne ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny look. cudna bluzeczka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubek był przez jakiś czas w Empiku ale chyba już go tam nie ma.
    Ja mam kota i za cholerę nie potrafię mu zrobić zdjęć. Jest baaardzo niefotogeniczny :D
    Sweterek prezentuje się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. love the colors and the doggy!!! So cute! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful! I love the cardigan and the colour of your pants, you look great Victoria! And your dog is lovely by the way ♥
    Have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja, utrzymana w brązowym kolorku. Przecudowny pies, pozdrawiam♥ :)

    Blog Mel ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie było zimno , prawda? :) Świetna sceneria, sama chciałabym mieć taką gdzieś blisko siebie !
    Narzutka bardzo fajna i świetnie dobrałaś kolory, stonowane , ale w twoim wydaniu takie żywe :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny sweter, fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pieeeekna! a piesio cudowny :333

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie! i jakie cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna bluzka :) czaiłam się kiedyś na nią

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz! Bluzeczka genialnie rozwesela całą stylizację :-) a piesek przeuroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. rzeczywiście dobry model! :D
    krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny set i kochany psiak :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. cudnie wyglądasz :)

    dodajemy?
    Mam jeszcze małą prośbę, bardzo zależy mi na podjęciu współpracy z choies, mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami? http://wintractably.blogspot.com/2015/02/wiosna-z-choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the look! You're so pretty! I just followed you. Follow back? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz, może wspólna obserwacja?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. no ja również nie wyobrażam sobie dnia bez mojego kochanego przyjaciela ;3

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz :*
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia:) Cudownego masz tego psa:)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna modelkowa uroda! oryginalna buzia i wysmakowany styl!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny sweter! piękna stylizacja i model oraz modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne zdjęcia;))
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie się prezentuejsz kochana, uwielbiam mieszkanke odcieni brązu i beżu, śliczny piesek ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepraszam, że nie skupię się na ubraniu ale... CUDOWNEGO MASZ PSIAKA!

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne zdjęcia i przepiękny piesek ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. slodzki t-shirt i super foki !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweterek bardzo ładny :)

    http://barbaramaciejewska.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobnie jak Ty lubię taki swetry, więc bardzo mi się podoba Twój zestaw. A co do Modela to muszę powiedzieć, że świetnie się spisał:) ja też często fotografuję się z moją sunią (np ostatni post), która zawsze próbuje skraść mi zdjęcie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. You and your pup look too cute! Love that heart blouse!

    <3 Shannon
    Upbeat Soles

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz, bardzo fajna stylizacja.
    Też mam pieska, który mnie wita jak wchodzę do domu, nawet gdy mam kiepski humor to zawsze i tak pojawi się mi uśmiech.
    http://maniazakrecona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Lovely photos, your dog is wonderful :) Great outfit!

    Recently I have started as a guest designer for a famous bag brand and my first design of a belt bag is out! <3 I would love to hear what you think about it! :)
    Hope to see you soon on my blog
    www.beneaththecoat.com
    Bloglovin
    Facebook :)

    Kisses from Zurich,
    K

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia ze zwierzętami są dla mnie najpiękniejsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie romantyczne zestawy :))

    OdpowiedzUsuń
  44. ten sweter jest niebanalny, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetnie wyglądasz! Masz wspaniałego przyjaciela ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. uroczo wyglądasz <3 świetne kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  47. ale masz cudną przylepę! Wyglądasz bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzięki za komentarz ;)
    Masz pięknego psa, bardzo lubię tą rasę! :) Ja też uważam, że pies jest najlepszym przyjacielem człowieka i czasem patrzę z przerażeniem jak pokazują w wiadomościach co niektórzy ludzie z nimi wyprawiają i jak strasznie je traktują...

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. jaki piekny pies :D
    zapraszam do wspolnej obserwacji!
    i do odwiedzenia mojego kanalu na Youtube:
    https://www.youtube.com/watch?v=Z4WLst2bsfc

    OdpowiedzUsuń
  50. Tak bardzo rozumiem to o czym napisałaś o swoim psiaku. Takiej bezwarunkowej i bezgranicznej miłości nie da nikt.

    Zestaw naprawdę świetny, te kolory bardzo do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne połączenie , sweter wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. great blog and sweet look :)
    do you want to follow each other? let me know :)

    xx
    Oliver
    http://oliverwaldmeier.blogspot.ch/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  53. Miałam kiedyś owczarka niemieckiego, właściwie to była zmieszana z inną rasą - Demi...
    Ładne zdjęcia.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  55. So cute love your top. Your dog is adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Totalnie mi się podoba! Rewelacyjnie Ci w takiej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczna bluzeczka ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.