poniedziałek, 5 sierpnia 2013

KR nail polish ♥



Jestem maniaczką lakierów do paznokci. Ciągle jest mi ich mało. Jestem takiego zdania, że lakierów nigdy za dużo. Ostatnim razem odwiedzając stronę Bornpretty natrafiłam na śliczny, rzekłabym cukierkowy lakier do paznokci firmy Kse Ria Nail polish, odcień nr 600.  Początkowo nie byłam do niego przekonana, bałam się o jakość. Jednak, kiedy go otrzymałam byłam pod wrażeniem. Mała cena a efekt naprawdę świetny. Ku mojemu zdziwieniu lakier trzyma się przez calutkie 7 dni i nadal nie ma żadnych "defektów" no i co najważniejsze nie niszczy mojej płytki paznokciowej, jak to niektóre lakiery. Jedynym minusem jest krycie, bo trzeba nałożyć 2 warstwy lakieru (kolor taki jak na moich zdjęciach), żeby było widać cokolwiek, 3 warstwy to idealna ilość. Zdecydowałam się także na lakier świecący w ciemności, już niedługo Wam go zrecenzuję :). Podsumowując lakier zyskuje 5/6 gwiazdek. Polecam! 

I'm decoy of nail polishes. I still miss them. Nail polishes never too much. Last time visiting  Bornpretty  website, I found beauty, I would say sugary nail polish of Kse Ria Nail polish company, tone no. 600. Initially I wasn't convinced, cause of quality. But, when I receive it I was surprised. Low price and the effect was amazing. To my surprise this nail polish remains all 7 days and still hasn't any defects and what's most important doesn't destroy my nail plaque how some nail polishes are. The only one minus is cover, cause we have to apply 2 coat to see anything. (colour will be like on my photos), 3 coats it's ideal quantity. I decided to glowing in the dark nail polish, I will review it soon :). Summing this nail polish gains 5/6 stars. I recommend it! 



nail polish: Bornpretty♥

Na haslo XVL91 zyskujecie 10% zniżkę NA WSZYSTKO :)  


40 komentarzy:

  1. Oh these nail paint is just amazing. Subtle yet sexy!

    How about following each other?
    I am following you on GFC,hope you follow me back!
    Jewellery giveaway on My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam brokatowe paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. This nail polish is great!! Love it!!

    http://mumandme-trapitos.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. So cool color!!
    Of course we can follow each others! So follow me first and I will follow you right back! Just let me know!

    caughtinvogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny |!@@! ;-)


    zapraszam

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam lakier,który maluje podobnie :)) i też jestem maniaczką jeśli chodzi o paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba ten kolor, prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie;) jestem ciekawa tego swiecacego;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor :) Też uważam, że lakierów nigdy za dużo

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę taki lakier,ale nie ukrywam przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwny, ale ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny lakier <3 jakie masz długie paznokcie ;O ja ze względu na to, że gam na gitarze nie maluję i mam bardzo króciutkie, ale jak najbardziej lubię sobi pooglądać takie ładne pazurki :)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam zawsze problem żeby wybrać fajny lakier :( ten jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne paznokcie!!!:)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie się prezentuje-to fakt;) Ale ja nie wiem, co ja robię, ale u mnie żaden, dosłownie żaden lakier nie wytrzyma dłużej niż 2 dni;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny blog! podoba mi się ten kolor lakieru.
    zapraszam do mnie: http://magdelaj.blogspot.com/

    obserwujemy? ja już:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo, wygląda super, bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne paznokcie :))
    allwayssmille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Una laca de uñas muy original !!!
    Besos
    Esperanza
    22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ah, love the nails)

    welcome to my blog, dear!
    xoxo
    love, Yulia
    http://yuliasi.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahahaha.<3 To całkiem jak ja i moja mama-prawdziwe maniaczki lakierów. Zainspieowałaś mnie do pokazania na blogu mojej własnej kolekcji i powoli zrecenzowaniu ich. I może nawet kod zniżkowy się przyda.;D
    Zapraszam także do mnie. Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne paznokcie!
    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  26. thanks x your visit,
    Love these hight waist denim shorts , good look!
    ciao
    Nicky

    OdpowiedzUsuń
  27. This nail color is WONDERFUL! I love it!

    OdpowiedzUsuń
  28. swietne paznokcie :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.