niedziela, 28 lipca 2013

Nine lives club. ♥


Wypoczęta, opalona, w końcu. Bladość jest fajna, ale w końcu potrzeba czegoś nowego :). Niedługo pojawi się instamix, wakacyjny. Co prawda nie będzie w nim pełno zdjęć, ale to zawsze coś, prawda? No a co do ubioru, to jak cenię sobie elegancję w ubiorze to tak dzisiaj postawiłam na totalny luz, co także kocham i o czym zdążyliście się kilka postów wstecz dowiedzieć. Szorty jak i t-shirt pochodzą z Choies. Kocham nosić spodnie z wysokim stanem! <3

Finally rested, tanned. Paleness is nice, but sometimes need something new :). It will appear the holiday instamix soon. Although it won't be many photos there, but it's always something, right? Reffering to the wearing, how I appreciate the elegance in clothes, I put on total leeway, as always I love and I let You know about it a few posts before. Shorts and also the tee are from Choies. I love wearing high-waisted pants! <3






shorts and tee: Choies, bracelate: Wholesale, shoes: Vans

68 komentarzy:

  1. ładne masz włosy ;-)


    new post \!

    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cool outfit, you look lovely! Great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię spodenki z wysokim stanem :) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny wakacyjny look, a Ty jestes bardzo fotogeniczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. The high waisted pants are indeed so amazing especially with a cool belt ♥ just my style.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne szorty i rewelacyjny t-shirt ;) lubię takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka sliczna jestes! od dlugiego czasu szukam w sklepach spodenek z wysokim stanem, ale hakos nie moge znalezc odpowiednich xd a zamawiajac przez netq troche ryzykuue ze nie bd pasowac

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ; )
    Zapraszam również do mnie-http://xgabbi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie wyglądasz :) ładna opalenizna! :) widać, że wypoczynek Ci służy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz niesamowitą urodę. Do tego spodenki wyglądają na Tobie świetnie. Zastanawiałam się też nad zakupem tego t-shirtu, ale ostatecznie wybrałam inny. Z przyjemnością będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak wyjęta żywcem z lat 90'tych
    bardzo fajne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  13. masz piękną opaleniznę, szorty świetne, pozdrawiam ;-)

    ps. u mnie trwa konkurs - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo na tak, super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz, szorty i koszulka świetne !:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie przepadam za wysokim stanem, za to koszulka bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. niesamowite szorty :)) polowałam na nie i próbowałam je kupić od paru miesięcy, ale za każdym razem się nnie udawało :( nie były mi pisane :P ale Ty wyglądasz w nich pięknie ♥ świetny post

    buziaki i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam takie może dziwne pytanie, ale czy ty się malujesz ? Wyglądasz niesamowicie i zastanawiam się czy masz na twarzy makijaż czy tez nie ;) Przepraszam jeżeli uważam, nie mam tego na myśli ;) A co do stylizacji, to cudowna! ;) Genialne spodenki ;d

    http://anto-nka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana co do makijażu to maluję tylko oczy i nakładam czerwoną szminkę i ewentualnie troszeczkę różu na policzki :). Co do np. pudru czy fluidu i innych kosmetyków tonujących wszelakie niedoskonałości to nie są mi potrzebne, na szczęście :). Dziękuję kochana :**

      Usuń
  19. mówił Ci ktoś, że przypominasz Brodkę? pewnie tak :-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Super strój- w sam raz na wakacyjny luz. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia, fajne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna uroda :) Swietne spodenki..obserwujemy i zapraszamy!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne włosy, piękne spodenki, piękna bluzka, cała Ty piękna :33

    zapraszam do mnie: http://waveboardpatka.blogspot.com/
    stronka dla fanów waveboard *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne szorty, od razu rzuciły mi się w oczy!
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mojego bloga,postram się odzwdzięczyć,
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem czy to tylko moje zludne wrazenie,czy zwyczajne dorastanie ale z notki na notke jestes coraz piekniejsza! Uwielbiam Cie! Opalenizna dodaje Ci uroku i zastanawiam sie czy robilas cos z wlosami czy to od slonca tak Ci pojasnialy?:) greetings

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci bardzo! Jesteś super :**. Kochana robiłam sobie ombre, farbowałam włosy to znaczy końcówki :)

      Usuń
  26. świetny zestaw, genialna koszulka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz.Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne spodenki,uwielbiam takie z wysokim stanem;D
    Ooo chciałabym się opalic ale mi to chyba nie jest pisane;/

    OdpowiedzUsuń
  29. lovely look! i love the details on your short.

    http://blackhair-blackdress.blogspot.fr/ ❤

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne spodenki! założyłabym do nich szpile i duuuzo złota:D

    OdpowiedzUsuń
  31. Love both tee and shorts!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. cute tee and i love your shoes!!!kisses

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne szorty::)
    nie ma to jak nie co brązu;))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. thanks my dear :)

    you are so beautiful <3

    OdpowiedzUsuń
  35. AMAZING POST:) your blog Is really great and Im now following.

    Check out my blog..If you want some cute Swedish decor inspiration:)

    Have a great day dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    OdpowiedzUsuń
  36. Great look! You look gorgeous! <3

    xo
    www.SarandaAdriana.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi dear, you look terrific, loving your cute tshirt

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny zestaw :D świetne są te spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki za komentarz!;)
    Świetny blog i stylizacje, będę wpadać częściej:)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie wyglądasz, świetne spodenki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne shorty :) Dzięki za odwiedzenie mojego bloga :) Twój dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  42. spodenki świetne :) dołączam do grona obserwatorów ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. I love wearing high-waisted shorts or jeans, for me they are the most comfortable!

    http://thebreaveheart.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  44. Me encantan los shorts !!! Un look muy veraniego !!!
    Bonitas fotos
    Besos
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  45. great look and really nice shorts :)
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  46. Extra blog nic dodać nic ująć, A ta stylizacja jest naprawdę bardzo fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię takie stylizacje , buty odjazdowe !

    wpadnij do mnie .

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.