niedziela, 17 lutego 2013

Lightness ♥

Kochani nie pisałam dawno, ponieważ musiałam pozałatwiać kilka spraw. Teraz kiedy już większość jest ok, to będę pisać na pewno częściej. Stęskniłam się za dosyć częstym blogowaniem. Przypominam kochani o wynikach konkursu z Uncaged. Wybór był trudny jak zawsze, bo odpowiedzi były różne i bardzo mi się podobały. Jednak razem z Uncaged zdecydowaliśmy, że będzie to: Agnieszka(a.potoczna@onet.com.pl) oraz Violetta (iza0985@o2.pl)- (PROSZĘ O KONTAKT). Dziękujemy za udział w konkursie, jednak mamy nadzieję, że następnym razem będzie Was jeszcze więcej. Uwielbiam ten sweterek, który dzisiaj u mnie dominuje, pasuje prawie do wszystkiego w moim stylu. Jest cieplutki - idealny na zimowe dni. ♥ 

Sweethearts, I wrote long time ago, because I had to resolve everything. Now, when everything is ok I will write here more. I missed about frequent blogging. I remind about results with Uncaged competition. The choice was so hard like always, because responses were different and everything I liked. But together with Uncaged decided, that winners will be:  Agnieszka(a.potoczna@onet.com.pl) oraz Violetta (iza0985@o2.pl) (PLEASE CONTACT ME). Thanks for competition, but We hope that next time You will be more. I really love that sweater, which today dominates in my set, fits almost to everything in my style. It's soo warm- ideal for cold days.♥





PHOTOS BY MY LOVE ♥ 
litas: VICES, leggings:no name, bracelate: wholesale
cheap clothes for juniors free shipping

87 komentarzy:

  1. Gratulacje ;))) A Ciebie podziwiam, że na takim zimnie pozujesz do zdjęć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. The sweater looks really comfy, looks good on you! ^__^
    The shoes are great, I love litas, but it's not always so practical to wear them. :P

    ~ Frillycakes ♥ ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!!!
    Mam podobny sweterek ze złotą nitką i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przypomnialas mi o moich leginsach takich jak masz teraz na sobie, ktore leza w szafie nie uzywane od hohoho ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia:)
    Fajne buciki *.* Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo ^^ uwielbiam twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie, genialny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne połączenie ! ;) Uwielbiam takie legginsy ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny zestaw ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje zwyciezczyniom


    sliczny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny sweterek !
    Wszystko pięknie się komponuje :)
    zapraszam do mnie na : foto-move.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jak zwykle wyglądasz cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. O my Good! Nie wierzę, że wygrałam!:) Dziękuję bardzo, jestem niezwykle zaskoczona!:) bardzo mi miło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. o poszukuję takich legginsów :) Możesz mi zdradzić ile kosztowały ? :) Ładnie sie dopasowują do ciała ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny, prosty zestaw :) :) :)
    independent-am-place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczo:D Sweterek jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz, ale może uśmiechaj się częściej? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! :)

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. The sweater is gorgeous and you too sweetie look fabulous!
    xxx
    roubalita from http://prettynyummy.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny sweterek, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja :)
    Gratuluję zwyciężczyniom

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne buty i bardzo ładny kolor pomadki;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, a sweterek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne zdjęcia!!


    Zapraszam na REKRUTACJĘ: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/02/reaktywacja-bloga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny sweterek. ! :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Całość genialna! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak zawsze ładniutka ;*
    wpadaj do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj zachwycasz swoją urodą! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sliczne buty i sweterek;)rewelacyjnie wygladasz;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna stylizacja :) buzia podobna do Brodki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję bardzo, bardzo <3 Będę się starać, żeby bylo jeszcze więcej i żebym pisała coraz lepiej <3 pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super stylizacja,najbardziej podobają mi się leginsy <3
    ps.Obserwuję cię i mam nadzieję że się nie obrazisz jeśli poproszę cię oto samo co ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz ciekawą urodę, świetna stylizacja, genialny sweterek, aa! i stylizacja z poprzedniego postu bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna!
    Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  35. leginsy strasznie mi się podobają. : )

    OdpowiedzUsuń
  36. oj tak jak wyżej też mi się kojarzysz z Brodką :)
    a stylizacja świetna, sama czułabym się w takiej dobrze - ale najpierw musiałabym zrzucić zimowe sadełko bo jakbym teraz wskoczyła w takie leginsy... to źle by o wyglądało :D

    OdpowiedzUsuń
  37. fantastyczne zdjęcia! :)
    śliczną masz bransoletkę.

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwujemy??:)
    http://diamentowa-roza.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super połączenie, masz genialną figurę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  40. dzięki serdeczne ;* obserwujemy? ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  41. a mi podobają sie twoje minki i pozy:)

    stylizacja zwyczajna:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna sceneria i TY także :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ladna branzoletka :)
    Jakim aparatem robisz zdjecia ?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie się prezentujesz na tych zdjęciach, to połaczenie jest cudne, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ślicznie się prezentujesz na tych zdjęciach, to połaczenie jest cudne, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ślicznie wyglądasz, a sweterek sama bym mogła mieć:))

    OdpowiedzUsuń
  47. Spróbuj, spróbuj, bo jest banalnie prosty :) Natalia

    OdpowiedzUsuń
  48. twój blog jest ZAJEBISTY *___* Jestem tutaj pierwszy raz ale bardzo mi się spodobał : ) Twoje zdjęcia są cuudne *.* Zapraszam na bloga mojej koleżanki i zachęcam do zaobserwowania ; http://yourtime-jess.blogspot.com // Mam OGROMNĄ nadzieję że wpadniesz ! : )

    OdpowiedzUsuń
  49. świetnie wyglądasz, cudny sweterek. ;D

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny blog , zapraszam do czytania mojego pamiętnikowego bloga . ;)
    loveforeverskarbie.blogspot.com/
    Ciekawy blog, warty uwagi ! :

    Pozdrawiam Jagoda ; )

    OdpowiedzUsuń
  51. I came across your amazing blog and I'd like us to remain in touch! How'd you like to follow each other?

    Love Nyt,
    from
    BIG hair LOUD mouth

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten sweter jest genialny kochana:*
    Zapraszam na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie wyglądasz! wszystko w tym secie mi się bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne zdjęcia, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.