wtorek, 9 października 2012

fake day

Cześć misie ♥. Dzisiejszy post będzie o odżywce na rozdwojone końcówki. Dłuuuugo się zbierałam aby zrobić zdjęcie tego o to już prawie zużytego płynu i w końcu doszłam do celu.
Cały czas się uczę. Co już naprawdę mnie nęka. Chcę w końcu weekend albo co lepsze święta.
Chcę w końcu być wolna jak ptak i powiedzieć,że mam na wszystko czas.

nazwa: odżywka na rozdwojone końcówki HAIR X (repair therapy,split-end serum)

opis od producenta: Starannie opracowany kompleks silikonowy osłania zniszczone końcówki włosów ochronną warstwą, która zapobiega ich rozdwajaniu się. Stosuj serum tak często jak to potrzebne.

 numer produktu: 14713
Moja opinia: Serum to naprawdę cudo. Kiedy pierwszy raz zakupiłam  i zobaczyłam konsystencję a jest bardzo lepka i dosyć gęsta, nie miałam co do niego dobrych mniemań. Jednak na szczęście to się nie spełniło. Odkąd zaczęłam go używać,moje włosy są gładkie, mają świetną objętość i nie zauważyłam pogłębiającego się rozdwajania końcówek. Mój rodzaj włosów to przede wszystkim suche z tendencją do rozdwajania się. Ich końcówki podkręcają się. Chociaż opakowanie to tylko 30 ml. naprawdę jest wydajny.
Miałam go 2 miesiące, a używałam tak 3 razy na tydzień. Minusem jest jedynie to, że jak za dużo się nałoży to włosy na następny dzień mogą być trochę przetłuszczone, dlatego nakładajmy go w mniejszych ilościach.

PAMIĘTAJMY: Wszelkie odżywki do włosów powinny być nakładane od końcówek wzwyż. Nie możemy wcierać całej odżywki w głowę, ponieważ potem skóra głowy szybciej się tłuści i włosy tak samo.
Drugim sposobem na mniej rozdwojone końcówki jest oliwa z oliwek. Bierzemy miseczkę,dajemy żółtko z jajka, wciskamy kilka kropek cytryny oraz troszkę oliwy z oliwek. Paćkę tą, która wyjdzie nam nakładamy na włosy. Podobno świetnie działa więc muszę wypróbować :).

Zapraszam Was na konkurs, który trwa do 14.10.2012.
Można w nim wygrać buty firmy Renee :) KLIK ☺



42 komentarze:

  1. nigdy jej akurat nie używałam, no ale moim końcówkom chyba nic już nie pomoże :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. chetnie wyprobuje ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dojebane w chuj :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam strasznie je rozdwojone, teraz jest sto razy lepiej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. To pomoże na moje końcówki:)
    dziekuje:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy jej nie uzywalam :) moze czas...

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę powiedzieć, że bardzo interesujący post kolezanko :) Kiedyś miałam ten preparat i bardzo mi pomógł, tak że polecam wszystkim kobietom :) Mogłabyś mi powiedzieć, gdzie mogę taki zakupić? :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam jeszcze serum z oriflame, ale za to bardzo polecam serum na końcówki z avonu:) A.

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, może być niezła. może kiedyś zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rzadko kupuje cos z tych katalogow
    ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też chcę czas wolny :)nie martw się parę dni i weekend :) odżywka na końcówki to niezbędnik!

    OdpowiedzUsuń
  13. hm, skoro skuteczne to może się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam coś podobnego tylko z Avonu. wszystkie tego typu kosmetyki działają w ten sam sposób i na tych samych zasadach i działają cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam nigdy takiego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zakupilam je za 99zl+koszt przesylki 34 zl:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wszelkiego rodzaju bajery do włosów ;))
    Dziekuję za miły komentarz ;) ;* I zapraszam, jesli masz ochotę na nowy, który właśnie dodałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma za co. ;) To dla mnie przyjemność. ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy produkt :D . Może w przyszłości sprawię sb taki :D
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  20. może obserwujemy ? :D .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  21. No prosze, cięzko mi skomentować Twój post :)
    Ale zapraszam na konkurs do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Może to zabrzmi nieprawdopodobnie, ale ja nie stosuję żadnej odżywki. Na rozdwojone końcówki stosuję raz na pół roku podcięcie i tyle. Moja siostra stosuje jakieś maski, odżywki, szampony najnowszej generacji, a włosy i tak wypadają, rozdwajają się...

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię wszystko co regeneruje końcóweczki:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam styczności jeszcze z żadnym kosmetykiem z Oriflame ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Coraz bardziej zaczyna interesować mnie Oriflame .. :>

    Parę postó wczesniej opisałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy produkt :p może zakupię ... bo niestety moje włosy są okropnie zniszczone ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. zaciekawiłaś mnie nim,choć boję się,że mogę tylkosobie prztłuścić włosy

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam ;P
    mnie jedynie poratuje fryzjer i obcięcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna recenzja ;D
    Ja też bym chciała być jak ptak ... wolna , beztroska - ale to tylko marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Też go używam i jest na prawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja na szczęście nie potrzebuję takich preparatów ;) zapraszam na nowy post http://makeuplista.blogspot.com/2012/10/czas-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  32. nie używałam, ale słyszałam że jest dobra! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. hmmm, wygląda nie niezłą, może kiedyś sobie zakupię!

    OdpowiedzUsuń
  34. thank you...so much my dear ;)

    saphira-t


    OdpowiedzUsuń
  35. dotychczas nie byłam przekonana do produktów z oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.