niedziela, 14 października 2012

Diamond heart

Pyszczki ♥ jak obiecałam, dzisiaj przedstawię Wam zwycięzce konkursu,w którym można było wygrać buty Renee, jestem szczęśliwa,że tym razem było aż tak dużo chętnych. W związku z tym konkursy będą pojawiać się coraz częściej na moim blogu :).Wczoraj byłam w mieście i w końcu kupiłam sobie swoje wymarzone lity ♥ Jak wam się podobają? :)

Kisses & hugs ♥


Trudno było mi wybrać odpowiedź, ponieważ naprawdę wszystkie były wspaniałe. 
Po ciężkich trudach stwierdziłam,że zwyciężczynią jest: Kamila S♥

gratulacje ;* 






lity: Vices Woman, spodnie: reserved , torba: Cropp, bluzka:  wholesale, bransoletka: biżuterianka kurtka:-

45 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wygranej ;)

    piekne botki,mam podobne tylko że imitacja skóry ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. a co do tych siniaków to one mnie motywują bo wiem że robie kawała dobrej roboty

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje :)
    świetna stylizacja, ta bluzka jest wspaniała ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie świetnie wyglądasz :)
    Góra nadaje klimacik :))

    Gratuluje wygranej :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, ale buty.... boskie!! świetny kolor i w ogóle są piękne:)) A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu DZIĘKUJE! :* nigdy nic w rozdaniach nie wygrałam!

    OUTFIT GENIALNY! kurtka mnie powaliła :*:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka Ty jestes ładna :) genialna kurteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje zwycięscy ! :D
    Stylizacja świetna! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super buty, skzoda ze ja dziwnie w nich bym wygladala.

    http://myliittledreams.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. great outfit! i like your blog maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, przegapiłam ten konkurs :/ gratuluję zwycięzcy ;)
    piękny zestaw ;d masz cudowne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look :D
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny outfit :D Też chcę sobie kupić lity, ale z motywem ameryki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne buty!! wygodne są?:)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje. Mnie sie szczescie nie trzyma .;pp

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze zdjęcie jest śliczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne, bardzo zgrabne te lity :)

    Zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny klimat na zdjęciach
    i świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty są piekne, ale zastanawiam się czy są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne buty! :)
    Gratulacje.
    Obserwuję i pozdrawiam. ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna ta parka i fajny krój spodni :) podoba mi sie. zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Boskie? ;>
    No coś Ty ;D czekam jak jeszcze troszkę podrosną i trochę pokombinuje z kolorem :D

    OdpowiedzUsuń
  24. lityyyyyy ;o<3 piękne! za ile kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie w nich wyglądasz! :)
    Śliczny kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczny outfit ... lity <3
    Mam pytanie za ile je kupiłaś ?
    Z góry dziękuje za odp i gratuluje zwyciężczyni :) :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Parka mega, też poluję ciągle na taką ;) a koszka urocza! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. torebka i buty śliczne :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. BUCIKI ♥.♥ Piękna stylizacja! Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, masz podobny styl ubierania do mojego :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne buty! Tylko, że chyba nie umiałabym w takich chodzić xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Lity najlepsze buty na jesień! :) Dobry wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Gorgeous top and I just love your boots! Amazing look!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulację dla niej.

    Jakie piękne buty, ostatnio miałam takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks, I love the shoes!
    I'm your new follower :)
    x

    OdpowiedzUsuń
  35. ooo mam taką samą<3
    ładna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.