czwartek, 14 czerwca 2012

ShinyBox

Witam :)
Ostatnio dużo dostaję linków do zarejestrowania się w ShinyBox. Nie chciałam tam wstąpić,aż do czasu kiedy zobaczyłam, że większość bloggerek też właściwie to robi :). Pomyślałam,że nie mam nic do stracenia,jest to bezpieczne i wstąpiłam:)
Mam do Was wielką prośbę kochani, czy moglibyście kliknąć w ten link, abym mogła odebrać własne pudełko oryginalnych kosmetyków ShinyBox? Byłabym bardzo wdzięczna, ja także Wam pomogę, wystarczy podać link. Jeżeli Wy już klikniecie na ta stronę to zarejestrujcie się :) I napiszcie w komentarzu: kliknęłam i zarejestrowałam się[ oczywiście jest to nieobowiązkowe].
Każda z nas może wygrać to pudełko, bo jest to nieograniczone :)

informacje o stronie ShinyBox:

ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do Twoich drzwi każdego miesiąca. To sposób na poznanie najnowszych trendów w kosmetyce, odkrycie luksusowych produktów oraz wypróbowanie ich przed zakupem.

Link w który kliknąć:

http://shinybox.pl/?ref=1309aca

jeszcze raz bardzo wam dziękuję kochani ;*
Have a nice day ♥♥



przy okazji kochani, dzisiaj dokończyłam malować mój obraz :) pomyślałam,że mogę go sprzedać :) 
Wiec w takim razie, mam do sprzedania obraz własnej roboty, robiony jest metodą akryl na płótnie :)
Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem, piszcie w komentarzach albo na e-mail:
 xwikaa@interia.pl    
Na wszystkie wiadomości  odpisuję:), 

  • Jeżeli jesteście zainteresowani kupnem obrazu i macie pomysł na niego,to oczywiście bardzo chętnie go namaluję :)

Cena będzie oczywiście do uzgodnienia :) 
+ cena przesyłki,za którą już Wy płacicie. 

Obraz do sprzedaży : 




45 komentarzy:

  1. fajna ta akcja tez sie zarejestrowalam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już biorę w niej udział ;) Świetny blog ;)

    Może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. That sounds amazing! I would love to try this out! And yes I would like us to follow each other. I will follow you on bloglovin and I would appreciate the same. I am just under Winnipeg Style. Look forward to more of your posts!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear!
    tnks a lot for ur sweet comment (:
    Of course, you can say me Ellie! haha
    Great post sweety!!

    xx from
    http://heelsandroses.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. zarejstrowałam się

    + zapraszam do obserwowania

    http://fashfactory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ja juz obserwuje - Twoja kolej:) - ten shine box - czy to dziala tylko w Polsce? pozdrawiam pa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu *.* . Masz talent . Pięknie malujesz , zazdroszczę Ci ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  8. I am following you indeed, but I have no picture, so I am in the end of the list! if you search the followers with no picture you'll find my name:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. great post honey, i think you are so inspirational hehe!
    have a great day!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna akcja;p

    chyba sie zarejestruje

    OdpowiedzUsuń
  11. zarejestrowałam się już : )
    świetny blog : D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale śliczności :)))


    dziękuję za komentarz, pewnie, że obserwujemy :) ja już, teraz czekam na Ciebie :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna akcja i wszędzie o niej głośniutko :) a obraz jest piękny!
    pozdrawiam i zapraszam, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ty masz talent obraz jest boski *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny obraz ;)
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście klikam :)
    Sama brałam w tym udział, ale jakoś w dziwny i tajemniczy sposób punkty mi w ogóle nie rosły, mimo że wiem że inni klikali :)
    Ale powodzenia bo kuferek jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej akcji z pudełkiem, oczywiście się zarejestrowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a pretty painting! Hope you are having a wonderful day!
    -Jyoti
    PS. New post is up on my blog. Check it out whenever you have time!
    Style-Delights Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful painting!
    Sure, lets follow each other!
    Follow me and I will follow you right back!

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog, świetny post
    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. dziekuje bardzo;*

    swietnie malujesz, jasne ze obserwujemy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. great post dear:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. oczywiście obserwuje świetny blog :)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post, would you like to follow each other? X

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. The painting is gorgeous!

    Carmen Ri.

    OdpowiedzUsuń
  26. Więc powodzenia w zbieraniu punktów :)) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez zycze powodzenia w shinybox. Mylse ze to fajna akcja jest :-)
    Obrazek cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. kliknęłam w link :*
    Świetny obraz ! .
    Zapraszam na : foto-move.blogspot.com , także : http://shinybox.pl/?ref=7b90cda

    OdpowiedzUsuń
  29. widać, widać, że śmieszka ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Pewnie obserwujemy <3
    Zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja kupije hiszpanska wersje glossy box i je uwielbiam:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie malujesz !
    Fajny blog :)
    Obserwuje !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. painting is awesome ... yeah im following you via blog lovin hope u can follow me back x

    OdpowiedzUsuń
  34. Gorgeous painting, love how the bird is the only bright spot in the grey canvas :) And shiny box seems really cool! But I don't think they ship out, too bad :(
    - Che

    style-che.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.