czwartek, 5 kwietnia 2012

Hi dears :*

Witajcie :) dawno tutaj nic nie pisałam, ale to wszystko przez to,że nie mam co za bardzo dodawać, dzisiaj jest wstrętna pogoda,jednak zdecydowałam się,że pójdę na zdjęcia z Bartkiem :) Zobaczymy co z tego wyjdzie .
W dzisiejszym poście chciałam Wam napisać o książce,która bardzo mnie wciągła, jest cudowna !
Autorem książki jest John Mardsen, a nazwa to : ,,Jutro'', a angielska to: ,, Tomorrow when the war began"
Narazie z tego co się orientuję jest tylko 5 tomów? I dopiero wyjdzie więcej.. ja już jestem przy 3 :). Nie czytam książek, jednak kiedy wziełam się za tą to po prostu mnie "wciągła".
Na podstawie "Jutro" został zrobiony film, który można obejrzeć, jednak dotyczy on pierwszej części książki,  słyszałam, że już w przygotowaniu jest film dot.drugiego tomu :).

Okładka pierwszego tomu książki :)

Okładka dostępna prawdopodobnie w USA, lecz książka może być w różnych okładkach.
Eng: Cover available in the USA is likely,but the book can be in different covers.:


Opis książki :  Mam na imię Ellie. Kilka dni temu wybraliśmy się w siedem osób na wyprawę do samego Piekła. Tak nazywa się niedostępne miejsce w górach. Wycieczka była próbą naszej przyjaźni. Niektórych z nas połączyło nawet coś więcej. Szczęśliwi wróciliśmy do domu. Ale to był powrót do piekła. Znaleźliśmy martwe zwierzęta, a nasi rodzice i wszyscy mieszkańcy miasta zniknęli.

Okazało się, że naszego świata już nie ma.
Że nie ma już żadnych zasad.
A jutro musimy stworzyć własne. 

English version; 
Australian teenager Ellie and six of her friends return from a winter break camping trip to find their homes burned or deserted, their families imprisoned, and their country occupied by a foreign military force in league with a band of disaffected Australians. As their shock wears off, the seven decide they must stick together if they are to survive. After a life-threatening skirmish with the occupiers, the teens retreat to their isolated campsite in the bush country and make plans to fight a guerilla war against the invaders. Ellie recounts their courageous battles against the Goliath in control of their land. She also records her feelings and observations about the romantic partnerships that develop within her small circle of friends, and shows how they mature and blossom during this time of crisis.


Bardzo polecam tą książkę! Trzyma momentami w napięciu. Kiedy czytasz nie można się od niej oderwać- taka była moja reakcja:). 
Eng: I recommend that book ! It keep in tension. When you read that book you can't break off from it- that was my reaction

Greets sweeties :* 

5 komentarzy:

  1. nie mogę się doczekać sesji!*.*
    szczerze, to nie słyszałem o tej książce ale czytając opis, to na pewno trzyma w napięciu, i chętnie oglądnąłbym film bo lubię taki gatunek^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for following me too,I'm happy! Of course I also follow you by bloglovin,I'm going to join me right now,baci,Paolo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. the books sounds great!
    I don't know if i can find a french version!

    http://leguidedelama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.