sobota, 6 czerwca 2015

Life is a lottery ♥







Każdy z nas marzy czasem o wielkim szczęściu i o wielkiej przygodzie. Wielu z nas nie ma świadomości jak łatwo jest spełnić te marzenia dzięki zwykłym cyfrom! Liczby, liczby są wszędzie. Każdy z nas ma ulubiony numer, nazywając go tym szczęśliwym wierząc, że faktycznie przynosi nam szczęście. Z czym nam jeszcze mogą kojarzyć się liczby? No z przede wszystkim matematyką no i oprócz tego z wielkimi wygranymi, bo kto nie słyszał albo i słyszy codziennie, że ktoś tam wygrał pokaźną sumę, a gdzie? - w loterii np (Eurojackpot). Wiadomo, że nadmiernie częste uczestnictwo w takich rzeczach nie jest bezpieczne, ale ja zachęcam od czasu do czasu, bo kto w końcu nie marzy o wielkiej wygranej? A co Wy uważacie na ten temat?  
Jak wam się podoba dzisiejsza stylizacja?







BAG: H&M, HEELS: RESERVED, PANTS: CHOIES

19 komentarzy:

  1. Mam ta torebke w czarnym kolorze i uwielbiam ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w żadne loteriach nie mam niestety szczęścia. Nigdy nie wygrałam nawet złotówki i szczerze nie wierzę, że kiedyś to może się zmienić ;)
    Stylizacja jak najbardziej w moim stylu, a torebka świetna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely..
    new post : http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/06/good-afternoon-its-lovely-saturday.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie wierzę w szczęście liczb ;) stylizacja super , podoba mi się połączenie jeansów z butami na szpilkach ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna, prosta stylizacja ;) cudowna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny casual, wyglądasz uroczo :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. torebke to masz świetną!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna codzienna stylizacja :) Torebka dopełnia całość

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba genialna! Idealnie wpisuje się w trendy. A na takie ładnie szpileczki w kolorze nude sama poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne jeansy, piekne buty i fajna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w jakiś tam liczby, czy przeznaczenie nie wierzę, za to wierzę w to, że jeśli człowiek postawi sobie jakiś cel w życiu i powoli po szczeblach do niego dąży, to jest w stanie spełnić swoje marzenia, nawet te wieeeelkie :) :) w końcu dla chcącego nic trudnego :)

    Świetny zestaw, prosty ale modny i nie przekombinowany :) poprzecierane doły spodnie baaardzo mi się podobają i torebka <3

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Thanks for comments ;*
I won't accept comments, which insult me.